czwartek, 31 stycznia 2013

prazamierzchłe czasy

A no siema :)
Daaawno mnie tu nie było.
szkoła, problemy, a gdy było już wolne, to pogoda była do bani i tak w kółko.. -.-' ale mam trochę nowości.

Dzisiaj dodam moją przepiękną Natalię sprzed miesiąca. :)
Kochanie, uwierz w siebie, jesteś piękną i młodą dziewczyną i niejedna nastolatka Ci zazdrości urody. a te które Cię hejtują po prostu Ci zazdroszczą i nigdy w życiu Ci nie dorównają!
Pamiętaj ja zawsze byłam, jestem i będę!





























4 komentarze:

  1. im niżej jechałam, tym bardziej rosło ciśnienie, że może dodałaś któreś z tych naszych wspólnych zdjęć ^^ ale nie, więc jest ok ;D
    ślicznotka <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam, uwierz mi, ale stwierdziłam, że nie, gdyż miałabym problemy z Panną Natalą, a i tak je miałam, więc nie chciałam się już bardziej narażać :)

      Usuń
  2. genialne są te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie możemy doczekać się piątku ; ))

    OdpowiedzUsuń