sobota, 27 października 2012

na rzęsach osiadła mi pozłota jesieni.



Witam :)
Ten blog jest kontynuacją paschion
Czemu zmieniłam bloga? Rozpoczęłam nowy rozdział w życiu. Własny sprzęt, nowa szkoła, nowi modele i modelki. :)  Starego jednak nie mam zamiaru usuwać.

***


Ostatnia okazja na jesienną sesję wykorzystana! :) 

Środowa sesja z Karoliną zaliczona do udanych. Chociaż dalej uważam, że weny już takiej nie mam..
ehh ;c ale ok, patrzmy pozytywnie. :) 

Czemu ostatnia szansa? Wystarczy spojrzeć za okno. Już nie ma tej żółci na drzewach i czerwieni. Teraz jest brąz i pomarańcz. 
Lecim z materiałem. ;)


 






















W niedzielę kolejna modelka - Agnieszka.

8 komentarzy:

  1. no no, Twoj Eos sie spisuje :)))
    cudnie, cudnie :) coz, w takim razie pozostaje nam poczekac do przyszlego roku.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jezu .! Jakie Ty świetne zdjęcia robisz . *-* Po prostu się zakochałam . <33 Z chęcią też, bym się wybrała z Tb na sesję . ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. mój mistrzunio aparatu i PS <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mam na imię Ellie. Kilka dni temu wybraliśmy się w siedem osób na wyprawę do samego Piekła. Tak nazywa się niedostępne miejsce w górach. Wycieczka była próbą naszej przyjaźni. Niektórych z nas połączyło nawet coś więcej. Szczęśliwi wróciliśmy do domu. Ale to był powrót do piekła. Znaleźliśmy martwe zwierzęta, a nasi rodzice i wszyscy mieszkańcy miasta zniknęli. Okazało się, że naszego świata już nie ma. Że nie ma już żadnych zasad. A jutro musimy stworzyć własne." - tak właśnie wygląda opis pierwszej części bestselerowej serii Johna Marsdena "Jutro". Ze względu na to, że liczba fanów tej książki tutaj już dawno przekroczyła kilka tysięcy, postanowiłyśmy założyć pierwsze polskie forum. Na razie zaczynamy i potrzebuhemy użytkowników, którzy pomogą nam je rozwinąć.
    Pozdrawiamy i serdecznie zapraszamy!
    http://www.seriatomorrow.fora.pl -> "Nie ma już żadnych zasad"
    PS: Śliczne zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń